• הנחה
  • לאחרונה
מתקן סבון אוטומטי של Mimico Shop, מתקן קצף נטען ללא מגע, USB C עם חיישן תנועה אינפרא אדום להפרדת סבון מהירה, סוללת ליתיום-יון מובנית 1200mAh.

מתקן סבון אוטומטי של Mimico Shop, מתקן קצף נטען ללא מגע, USB C עם חיישן תנועה אינפרא אדום להפרדת סבון מהירה, סוללת ליתיום-יון מובנית 1200mAh.

 
ILS 21.99

כמות סחורה
זמין

כל שעליך לעשות הוא לשים את היד מול המתקן ו (קצף, ערפל) ייפול בחלק מושלם הפוך שטיפת ידיים לתרגיל מהנה לילדים כאשר הם רואים את הקצף המספק; מחלקה ללא מגע מפסיקה את התפשטות חיידקים על מגע; שמור על היגיינה טובה לחלוק את חווית שטיפת הידיים חסרת המגע שלנו עם המשפחה הבריאה שלך. קיבולת סוללה : 1200m Ah. 【עובד עם כל סבון נוזלי】 עובד עם הרבה סבונים נוזליים או חיטוי ידיים. מהירות חישה : 0. איך להישתמש? 1) פתח את מאגר הסבון התחתון. שומר הסבון שלנו יכול להפיץ סבון, נוזלי שטיפת כלים, שמפו, ג'לי מקלחת, חומרי ניקוי, שטיפת פנים, תערובת אלכוהול ועוד ועוד. מתקן סבון מקציף ללא מגע אוטומטי מאמץ טכנולוגיית חישה אינפרא אדום מתקדמת, 0. *אנא הימנע מסבון ידיים עם קרם לחות*. אנא טען את הסוללה במלואה בשימוש ראשון. נפרד כל הזמן לקנות סוללות AA. סוג סוללה : סוללת Li-ion נטענת. היחס בין חיטוי ידיים ומים הוא 1 : 3. מפרט : מתח קלט : DC-5 V. כל מטען יימשך עד 50 יום ומעלה, תלוי בשימוש, נורת המחוון תבהב אם היחידה נמוכה / מחוץ לסוללה או במהלך הטעינה. בעזרת מתקן סבון אוטומטי ללא מגע, מכשירי סבון יכולים להיות ממלאים מחדש את חומר הניקוי ביד, שמפו, ג'ל מקלחת ועוד נוזלים ומים מקוריים אחרים לערבב, עד 350 מ"ל. 【מושלם לכל יישומים】 מדוללים סבון ומים ביחס שונה לייצור קצף עשיר. טעינה של USB C】 למתקן הסבון הקצף האוטומטי יש סוללת ליתיום-יון מובנית סביבתית, אשר ניתן לטעון על ידי USB C מהיר (כבל USB C כלול). קיבולת בקבוק : 350 מ"ל. 4) הכניסו את היד מתחת לאזור החיישן וקבלו את הקצף הסבון שלכם.


מאפייני הסחורה

Input Voltage:
DC-5V. Rated Power

קונים כמו שהם אוהבים