• הנחה
  • לאחרונה
Yliping מרגיעה מיטת כלבים רכה כרית כסא כוסן חיות מחמד לכלבים גדולים בינוניים גדולים וחתול כלב חורפי כלב כלב מיטת מחמד מחמד.

Yliping מרגיעה מיטת כלבים רכה כרית כסא כוסן חיות מחמד לכלבים גדולים בינוניים גדולים וחתול כלב חורפי כלב כלב מיטת מחמד מחמד.

 
ILS 0.67

כמות סחורה
זמין

מגוון, 8 גדלים זמינים עבור חיות מחמד קטנות וגדולותרך, חווה שינה אמיתית. מיטת חיית מחמד עגולה היא אידיאלית לחתולים או לכלבים. אם חיית מחמד מיניאטורית בגודל 40 ס"מ, הקפד לבחור בגודל גדול יותר. קבל מספיק שינה, שפר את ההתנהגות, שפר את הבריאות. רך, חווה שינה אמיתית. תיאור המוצר : מיטת כלבים פלאפית מרגיעה כרית כסא חיות מחמד כרית לכלבים גדולים בינוניים גדולים וחתול חורפי כלב כלב כלב מחצלת מחצית מחמד מחמד פרוטוקציות : 8 גדלים זמינים לחיות מחמד קטנות וגדולות : לפני הקנייה, וודא שאתה קונה את הגודל המתאים לחיית המחמד שלך ו אם יש לך שאלות או שאילתות, אנא צור קשר עם צוות שירות הלקוחות שלנו. עמיד למים וחלק התחתון ללא החלקה : התחתון הלא-החלקה והלא עקיפה של מיטת חיית המחמד הקטנה מחזיקים את מיטת המחמד במקום למיקום קל על האריחים והעץ הקשיח רצפות מכסה המיטה הביתית/סלון הניתנת לסלון : על מנת להימנע מהפרווה להיות יציבה, חשוב לייבש לחלוטין את המיטה ישירות במייבש לאחר הכביסה. קבל מספיק שינה, שפר את ההתנהגות, שפר את הבריאות. חברים פרוותיים ירגישו את האהבה והחום סביבם, ויאפשרו להם לחוות שינה אמיתית. מילוי סיבי פוליאסטר ממוחזר גבוה, נוח מאוד. תחתית עמיד למים ולא להחלקה. תחתית עמיד למים ולא להחלקה. מילוי סיבי פוליאסטר ממוחזר גבוה, נוח מאוד.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים