• הנחה
  • לאחרונה
כלב מיטת מחצלות עבור גדול גדול כלב-אורטופדי כלב לחיות מחמד עמיד ארגז מיטת מזרן של עבה ביצת קצף ארגז, עלה קטיפה רחיץ כיסוי , עמיד למים רירית החלקה תחתון, אפור צד)

כלב מיטת מחצלות עבור גדול גדול כלב-אורטופדי כלב לחיות מחמד עמיד ארגז מיטת מזרן של עבה ביצת קצף ארגז, עלה קטיפה רחיץ כיסוי , עמיד למים רירית החלקה תחתון, אפור צד)

 
ILS 2.67

כמות סחורה
זמין

חדר שינה את אורטופדי כלב לחיות מחמד מיטת מחצלת הוא מלא עם 3-4 אינץ עבה מאוד גמיש ביצת ארגז קצף ספוג. הם יכלו לשחק, ללוות ולהגן עלינו בחיי היומיום שלנו. עמיד למים : הציפוי הוא גם עמיד למים עיצוב כדי למנוע נוזל חדירה. לקשישים הבודדים, חברות הכלבים יכולה להעשיר את חיי הקשישים ולהקל על תחושת הבדידות. אנטי להחליק*התחתון של כלב מיטת מחצלת עשויים זרוק פלסטיק בד, כאשר כלב לקפוץ על מחצלות, את מחצלות לא זז, זה יהיה להגן על כלב של משותף ובריאות. מחצלת המיטה לחיות מחמד יהיה נקי ורך שוב. מיטות ארגז חיות המחמד הגדולות והבינוניות יכולות לשמש בכלובי כלבים, מכוניות, בתוך הבית, בחדר השינה, בסלון ובחוץ.נוח : את עלה קטיפה משטח הוא מאוד קרוב את כלב של פרווה, הם ירגישו בנוח כאשר הם שינה או לנוח על כלב מיטת מחצלות. כלבים הם חכמים, הם מביאים לנו הרבה אושר והופכים לבני משפחתנו. ריבאונד : את ספוג יכול ריבאונד באופן נורני. עבה : את אורטופדי כלב לחיות מחמד מיטת מחצלת הוא מלא עם גבוהה גמיש ביצת ארגז קצף ספוג, בינוני וגדול גודל הם 3 אינץ עובי, גודל הם 4 אינץ חשיבה. עיסוי : זה יכול עיסוי כלב של גוף ומפרק לאחר יום של לרוץ חיצוני. זה כלב מחמד מיטת מחצלות נועדו על ידי שטוח-מזרן סגנון, זה יכול להבטיח שלך כלב להשתרע עבור כל תנוחת שינה. עמיד : בחרנו בטנה באיכות גבוהה עבור סוג זה של מחצלת ארגז מיטה לחיות מחמד לכלבים כדי להבטיח את השימוש החוזר שלך. *נוח ועמיד למים מיטת מחצלות גדול ג ' מבו בינוני כלבים * את פני השטח של זה כלב לחיות מחמד מיטת מחצלת הוא עשוי עלה קטיפה, זה הוא מאוד קרוב כלב של שיער. * מתאים סצנה שלך גדול בינוני לחיות מחמד כלב * את שטוח-מזרן עיצוב של ג ' מבו ובינוני כלב מיטת מחצלת לספק שלך כלב שפע של מקום להשתרע עבור כל תנוחת שינה. כלבים הם השותפים הנאמנים ביותר שלנו. את צד של כלב מיטה לחיות מחמד של בד הוא עמיד למים מדי. לאחר שינה, את ספוג יכול ריבאונד בדרך כלל ולשחזר צורתו. את חיות מחמד כלב מיטת מחצלת לא לנוע כאשר כלב קופץ על זה;. אם אנו רוצים שהם יישארו איתנו זמן רב יותר, מאושרים ובריאים, עלינו לספק להם מצבי חיים נוחים ובריאים יותר. החלק התחתון של מזרן מיטת הכלבים הבינוני הגדול עשוי מבד פלסטיק טיפה, הממלא תפקיד מונע החלקה. לילדים, תנו להם לגדל בעלי חיים יכולים לטפח את תחושת האחריות והאהבה שלהם לבעלי חיים.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים