• הנחה
  • לאחרונה
סט קופסאות רקמות קוף חמוד יצירתי! תליית קופסת מפיות של מחזיק רקמות קטיפה וקולב וו! מארז מחזיק נייר טיקו לבעלי חיים למשרד אמבטיה מטבח ביתית! בחר את הצבע שלך!

סט קופסאות רקמות קוף חמוד יצירתי! תליית קופסת מפיות של מחזיק רקמות קטיפה וקולב וו! מארז מחזיק נייר טיקו לבעלי חיים למשרד אמבטיה מטבח ביתית! בחר את הצבע שלך!

 
ILS 19.99

כמות סחורה
זמין

מתאים לרכב, משרד, חדר אמבטיה, משק בית, מטבח, איחוד לאחסון רקמות וכו ' רך ונוח, עשוי מפטיפה איכותית וכותנה גבוהה-אלסטית, תוכלו לתלות אותו בקלות על מושב המכונית ואז להכניס את הרקמה לשימוש, מאוד חמוד ומהנה! קל לשימוש לפתוח את הרוכסן, הכניסו את מגבת הנייר וממוקמת אותה. ותלה אותו בכל מקום שאתה רוצה. כיסוי קופסת רקמות קוף מצויר זה מביא כיף לחייכם, מאוד ילדותי וחמוד, תוכלו להוציא ממנו את הרקמה, העיצוב היצירתי הזה יכול גם לקשט את הרכב שלכם, והוא רך. בתוספת וו מושב מושב של בונוס 2 מכונית, ווים של מושב אחורי לרכב אחורי ווים לתיקי יד שקיות מכולת רודפות בגדים או מעילים. מתאים לרכב, משרד, חדר אמבטיה, משק בית, מטבח, איחוד לאחסון רקמות וכו '. מתאים לרכב, משרד, חדר אמבטיה, משק בית, מטבח, איחוד לאחסון רקמות וכו '. ותלה אותו בכל מקום שאתה רוצה.כיסוי קופסת רקמות קוף מצויר זה מביא כיף לחייכם, מאוד ילדותי וחמוד, תוכלו להוציא ממנו את הרקמה, העיצוב היצירתי הזה יכול גם לקשט את הרכב שלכם, והוא רך. בתוספת וו מושב מושב של בונוס 2 מכונית, ווים של מושב אחורי לרכב אחורי ווים לתיקי יד שקיות מכולת רודפות בגדים או מעילים. רך ונוח, עשוי מפטיפה איכותית וכותנה גבוהה-אלסטית, תוכלו לתלות אותו בקלות על מושב המכונית ואז להכניס את הרקמה לשימוש, חמוד מאוד וכיף! קל לשימוש לפתוח את הרוכסן, הכניסו את מגבת הנייר וממוקמת אותה.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים