• הנחה
  • לאחרונה
No-logo wjdwj נדנדה נדנדה תלויה קיר חבל רכוב מדפים צפים

No-logo wjdwj נדנדה נדנדה תלויה קיר חבל רכוב מדפים צפים

 
ILS 118.21

כמות סחורה
זמין

(היא אינה כוללת את האביזרים /אביזרים בתמונה החבילה כוללת קרש 1x, 2 חבלים וטבעת מתכת אחת. בשל אופי חומר העץ, לבניית כל מדף יהיו מאפיינים וסימן ייחודיים משלו. הזמנה : לאחר קבלת האריזה, אנא בדוק את האריזה ואת המוצר בזהירות. הוא בנוי להימשך ונועד להדגיש את הפונקציונליות.) מפרט : חומר : גודל עץ : 30x15 ס"מ / התקנה 40x15cminstalt שגיאה של 1-2 ס"מ עקב מדד היד. מוכן וקל להרכיב על הקיר או להתקנה למעלה מהתקרה.מוכן וקל להרכבה על הקיר או להתקנה למעלה מהתקרה. מדפי העץ הפשוטים הללו הם אחסון רב -פונקציונלי ויוסיפו מינימליסטי, דקורטיבי לכל חדר בביתכם. החבילה כוללת קרש 1x, 2 חבלים וטבעת מתכת אחת. אם הפריט שהתקבל פגום או שיש לו שאלות, אנא צור איתנו קשר באמצעות הדוא"ל כדי לפתור את הבעיה. החבילה כוללת קרש 1x, 2 חבלים וטבעת מתכת אחת. אנו נשיב בהקדם האפשרי ונעשה כמיטב יכולתנו כדי לענות על הצרכים שלך! אנא וודא שהמיקום מודבק פעם אחת ושיטת ההתקנה חייבת להתבצע בהתאם להוראות ההתקנה. (היא אינה כוללת את האביזרים/אביזרים בתמונה. (היא אינה כוללת את האביזרים/אביזרים בתמונה. מוכן וקל להרכבה על הקיר או להתקנה למעלה מהתקרה. בשל אופי חומר העץ, לבניית כל מדף יהיו מאפיינים וסימן ייחודיים משלו. מדפי העץ הפשוטים הללו הם אחסון רב -פונקציונלי ויוסיפו מינימליסטי, דקורטיבי לכל חדר בביתכם.


מאפייני הסחורה

Material:
Wood
Size:
30x15cm /40x15cm
Installation:
Hanging
Package Includes:
1 x decorative wall shelves:
NOTE::
1)Only the above package content, other products are not included.:
2) Due to the light and screen difference, the item's color may be slightly different from the pictures.:
3) Size maybe 1-2 cm error due to hand measure.:
Remind:
After receiving the packaging, please check the packaging and the product carefully. If the received item is defective or has any questions, please contact us via email to resolve the problem. We will reply as soon as possible and do our best to meet your needs!:
Please make sure that the location is glued once and the installation method must be carried out according to the installation instructions. :

קונים כמו שהם אוהבים