• הנחה
  • לאחרונה
5 משבצות מברשת שיניים מחזיק קיר עם כיסוי, מארגן אחסון מברשות שיניים עצמיות מושלם לחדרי אמבטיה במעונות ומקלחת, מחזיק 5 מברשות שיניים.

5 משבצות מברשת שיניים מחזיק קיר עם כיסוי, מארגן אחסון מברשות שיניים עצמיות מושלם לחדרי אמבטיה במעונות ומקלחת, מחזיק 5 מברשות שיניים.

 
ILS 7.99

כמות סחורה
זמין

5 משבצות מחזיק מברשת שיניים הוא תוספת מלוטשת ומודרנית לחדר האמבטיה שלך, וחוסך שטח דלפק בעזרת העיצוב הרכוב על הקיר שלו ההתקנה מהירה וקלה עם הקלטת הדו-צדדית הכלולה, ללא קידוח נדרש להתקנה ללא טרחה. רב -תכליתי ומעשי, מחזיק מברשת השיניים עם הכיסוי מושלם לשימוש בחדר האמבטיה, במקלחת, במטבח, בקרוואנים, בחניון, קרוואן ועוד. הכיסוי האוטומטי נפתח כשאתה מושך את מברשת השיניים קדימה, שומר על מברשת השיניים שלך נקייה והיגיינית. 5 משבצות מברשת שיניים מחזיק קיר עם כיסוי, מארגן אחסון דבק עצמי דבק מושלם לחדרי אמבטיה במעונות ומקלחת, מחזיק 5 מברשות שיניים. למרות גודלו הקומפקטי, מחזיק מברשת השיניים שלנו יכול התאמה מברשות שיניים מרובות תוך כדי תופסת שטח קיר מינימלי. למרות גודלו הקומפקטי, מחזיק מברשת השיניים שלנו יכול להכיל מברשות שיניים מרובות תוך תופסת שטח קיר מינימלי. 5 משבצות מחזיק מברשת שיניים היא תוספת מלוטשת ומודרנית לחדר האמבטיה שלך, וחוסכת שטח דלפק בעזרת העיצוב המותקן על הקיר. רב-תכליתי ומעשי, מחזיק מברשת השיניים עם הכיסוי מושלם לשימוש בחדר האמבטיה, במקלחת, במטבח, לקרוואנים, לחניך, לקרוואן ועוד. הכיסוי האוטומטי נפתח כשאתה מושך את מברשת השיניים קדימה, ושומר על מברשת השיניים שלך נקייה והיגיינית. ההתקנה מהירה וקלה עם הקלטת הדו-צדדית הכלולה, ללא קידוח נדרש למערך ללא טרחה.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים