• הנחה
  • לאחרונה
מגש יהירות ישר של Worhe Natural לתכשיטים, קוסמטיקה, נרות, בושם, מגש דקורטיבי לפריטים קטנים, מארגן אחסון משטח לחדר שינה, משרד, צבע משטח מט.

מגש יהירות ישר של Worhe Natural לתכשיטים, קוסמטיקה, נרות, בושם, מגש דקורטיבי לפריטים קטנים, מארגן אחסון משטח לחדר שינה, משרד, צבע משטח מט.

 
ILS 2.67

כמות סחורה
זמין

הם יכולים לעבור מאות שנים אלא אם כן תשבור אותם בכוח זה הופך כל פיסת מגש שיש ומציגה את האמנות מהטבע. חוץ מזה, גדלים ומשקל עשויים להיות שונים מעט מלמעלה מכיוון שאנו מודדים אותם ביד.7 ”צבע : חומר לבן : שיש טבעי הערה : 1. רגיל שחורים זעירים וסדק פנימי קטן מופיעים בגלל תכונות אבן טבעיות. אין 2 זהים, דפוסים היו שונים זה מזה. מגש השיש הטבעי הזה מציג את היופי של האמנות של סטונמן כמו גם את הפונקציונליות שלו. [יציב ועמיד] מגש השיש הטבעי משקל כבד ומצויד ב -4 רפידות לא החלקה , שיכול למנוע את המגש להחליק או ליפול ולהגן על הרהיטים והנגד שלך מפני שריטה, זה באיכות טובה ומראה לאנשים זיקה בלתי מוגבלת. [יציב ועמיד] מגש השיש הטבעי משקל כבד ומצויד ב -4 רפידות לא החלקה , שיכול למנוע את המגש להחליק או ליפול ולהגן על הרהיטים והנגד שלך מפני שריטה, זה באיכות טובה ומראה לאנשים זיקה בלתי מוגבלת. אנא המשך לצפות במוצרים הקרובים שלנו. בשל חלוקת המרקם הלא סדיר, זה נורמלי ששיזוף פחות או יותר מופיע על האזור הלבן הגדול או הקטן. [100% שיש טבעי מוצק] חתיכת מלאכה שיש כבדה. חוץ מזה, גדלים ומשקל עשויים להיות שונים מעט מלמעלה מכיוון שאנו מודדים אותם ביד. הם יכולים לעבור מאות שנים אלא אם כן תשבור אותם בכוח. כל מגש שיש נוצר בעבודת יד, נחתך בקפידה, ומכיל דרגה גבוהה היטב מלוטש על ידי סטונסון מיומן שלנו, מאבן שיש מקורית. מגש השיש הטבעי הזה מציג את היופי של האמנות של סטונמן כמו גם את הפונקציונליות שלו.[מעשי ומסוגנן] מגש דקורטיבי אופנתי זה עם מרקם טהור שהוא לבן וללא רב -פגמים, מושלם לסידור מסודר את הבושם, הצמידים, השרשראות, הקוסמטיקה הקטנה, שעונים, אפילו עטים ומפתחות, מחזיק את הפריטים שלך בלי לתפוס יותר מדי מקום על השידה שלך. [100% שיש טבעי מוצק] חתיכת מלאכה שיש כבדה. גודל [בערך] גודל הוא בערך 9. השתמש במים או בגדים לחים כדי לשטוף ולנקות אם יש לך בעיה בזמן הרכישה שלך, אנא אל תהסס לפנות אלינו.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים