• הנחה
  • לאחרונה
FSXTMMMM 2 PCS כלים סבון מעץ, מחזיק מארז סבון עצמאי, מלאכת יד עץ טבעי למקלחת, אמבטיה, מטבח, אמבטיה, סכין גילוח, ספוגים, מחזיק סבון עץ טיק, שומר סבון.

FSXTMMMM 2 PCS כלים סבון מעץ, מחזיק מארז סבון עצמאי, מלאכת יד עץ טבעי למקלחת, אמבטיה, מטבח, אמבטיה, סכין גילוח, ספוגים, מחזיק סבון עץ טיק, שומר סבון.

 
ILS 41.50

כמות סחורה
זמין

1 *1 מחזיק אחסון רב -פונקציונלי : חומר עץ מוצק ועמיד אטום למים, כך שתוכלו להכיל מגוון פסולת ביתית, כמו מברשות, ספוגים, או כמה מלאכות וכן הלאה; קל משקל וקומפקטי, טוב לנסיעות ובבית. ניקוז יעיל וקל לניקוי : נועד לנקז מים במהירות - ללא מים עומדים! החריצים זווית לניקוז מים במהירות, תוך שמירה על הסבון שלך גבוה ויבש! זה קל לניקוי, הציפוי אטום למים מגן על תבשיל סבון אמבטיה זה מפני נזק והופך ניקוי לבריזה - פשוט תן לשפשף עדין עם מברשת שיניים ישנה ושוטף נקי!. בגלל הצג השונה ואפקטים האור, צבע הפריט בפועל עשוי להיות שונה במקצת מהצבע שהוצג בתמונות. מלאכות דקורטיביות בעבודת יד : בהשוואה למחזיקי סבון אחרים, מגש הסבון העץ שלנו בעבודת יד הוא מסוגנן ורטרו, לא רק יכול לשמש כקישוט ביתי כדי להוסיף אמנותית אלא מתנה מושלמת ואמנותית לחברים שלך; אתה יכול להכניס אותו לחדר האמבטיה, במקלחת, במטבח או בחדר האורחים שלך. מכיוון שהוא עשוי מיומנים טהורים בעבודת יד, לכל יצירה יש צבע ומרקם שונה במקצת, אנא דע כי לפני הקנייה. תכונות : חומר : 100% גודל עץ טיק אמיתי : 4.8 אינץ '; אז זה לא ייקח הרבה מקום.מה תקבלו : מנות סבון של 2 יחידות; גודל : 4. החבילה כוללת : צלחת סבון טיק x 2 הערה חמה : מכיוון שהיא עשויה מיומנים טהורים בעבודת יד, לכל יצירה יש צבע ומרקם שונה במקצת, בבקשה דע שלפני הקנייה.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים