• הנחה
  • לאחרונה
מדף קיר מייבש שיער, מדף אחסון מפלסטיק, מארגן, אביזרי אמבטיה ביתיים-שחור

מדף קיר מייבש שיער, מדף אחסון מפלסטיק, מארגן, אביזרי אמבטיה ביתיים-שחור

 
ILS 3.33

כמות סחורה
זמין

76" (בערך) מפרט : עשוי מחומר ABS באיכות גבוהה, עמיד, משקל קל ואנטי-רוסט זה עוזר לחסוך מקום ולשמור על חדר השינה וחדר האמבטיה נקי ומסודר. במקביל, עיצוב הוו בסוגריים יכול לתלות את התקע לאחסון, להימנע מדרכה על התקע או להירטב, ותוכלו גם לתלות את חבל הראש. Imbere הדבק בחוזקה, יכולת נשיאה חזקה】 הצפיפות והחומר של הדבק הם גבוהים מאוד, ויכולת הנושא חזקה, כך שאין צורך לדאוג שהמפוח ייפול. אריזה כלולה : 1 x מחזיק מייבש שיער (לא כולל מייבש שיער) 1 x דבוזות : בגלל ההבדל בתאורה ובגדרות המסך, צבע המוצר עשוי להיות שונה במקצת מהתמונה. אין צורך לקדוח את מחזיק נייר הטואלט, אין כלים מקצועיים, ציפורניים בחינם, אין צורך לקדוח חורים ופוגעים בקיר. זה עוזר לחסוך מקום ולשמור על חדר השינה וחדר האמבטיה נקי ומסודר. 【אמצעי זהירות】 משטח ישים : שיש, אריחי קרמיקה, זכוכית, מתכת, משטח פלסטיק, לוח צבע. המסגרת של סוגר מייבש השיער מעוצבת באופן מדעי על פי העיקרון המכני, המשפרת מאוד את יכולת הנשיאה. מתאים לכל מיני מייבשי שיער, מייבשי שיער טובים למשק בית או מלון להשתמש. בשל מדידות ידניות שונות, אנא אפשר הבדלי גודל קלים. סגנון פשוט, לא רק מעשי, אלא גם יכול לקשט את הבית שלך. 【אין אגרוף, אין שום נזק לקיר】-תושבת מייבש שיער נטולת קיר ללא קיר, קל להתקנה, כלומר, נגב את הקיר נקי, הדביק את שכבת המגן בגב אל הקיר, לחץ על הבועות בפנים, יותר מ- 24 שעות ההשפעה טובה יותר בשימוש. במקביל, עיצוב הוו בסוגריים יכול לתלות את התקע לאחסון, להימנע מדרכה על התקע או להירטב, ותוכלו גם לתלות את חבל הראש. אתה יכול להדביק אותו למיקום הרצוי.Storage אחסון חוסך חלל ונוח】-מחזיק מייבש שיער בחדר האמבטיה פשוט ונדיב, וכלי המספרות המותקנת על הקיר מספק מארגן טוב למייבש השיער שלך. משטח לא ישים : קיר עם סיד, קיר מלט מחוספס, קיר לבנים, טפט. מייבש השיער קל לשימוש ונוח. 【אין אגרוף, אין שום נזק לקיר】-תושבת מייבש שיער נטולת קיר ללא קיר, קל להתקנה, כלומר, נגב את הקיר נקי, הדביק את שכבת המגן בגב אל הקיר, לחץ על הבועות בפנים, יותר מ- 24 שעות ההשפעה טובה יותר בשימוש.


מאפייני הסחורה

Made of high-quality ABS material, durable, light weight and anti-rust.:
Suitable for all kinds of hair dryers, good hair dryers for household or hotel use. Convenient to hold the hair dryer in the bathroom.:
Simple style, not only practical, but also can decorate your home. Stable and convenient for your life.:
The frame of the hair dryer bracket is scientifically designed according to the mechanical principle, which greatly improves the carrying capacity.:
No need to drill the toilet paper holder, no professional tools, free nails, no need to drill holes and damage the wall. You can paste it to the desired location.:
Package Included:
1 x hair dryer holder (not including hair dryer):
1 x adhesive:
notes:
Due to the difference in lighting and screen settings, the color of the product may be slightly different from the picture.:
Due to different manual measurements, please allow slight size differences. :

קונים כמו שהם אוהבים