• הנחה
  • לאחרונה
דונלד טראמפ קדנציה ראשונה מערך מטבעות 4 שנים, מהדורת אספנים, מטבעות העתק מצופים זהב 2017, 18, 19, 20, תיק תצוגת מלבן, Cert of Auth.

דונלד טראמפ קדנציה ראשונה מערך מטבעות 4 שנים, מהדורת אספנים, מטבעות העתק מצופים זהב 2017, 18, 19, 20, תיק תצוגת מלבן, Cert of Auth.

 
ILS 2.33

כמות סחורה
זמין

צוות התמיכה הידידותי שלנו יחליף או יחזיר כל פריט שלא מתקבל במצב נענע תמכו במפקד שלנו בראש. תעודת אותנטיות הפיכה אמיתית מגיעה עם עמדות תצוגה ייעודיות לתעודות ודיוקן. זה קטע שיחה מסקרן לכל צידי הגדר. מארז תצוגה שחור צף עדכני חינם 9 "x 3. זה יוצר סביבה מוגנת ללא אבק המבטיחה את מצבם הבתולי המלוטש הגבוה. לאחר תהליך ייצור האמנות שלנו. אחריות ללא תנאי לשנה ללא טרחה, ללא עלות, החזר או החלפה. אם משהו ישתבש, אנו נעשה את זה נכון. מציג בגאווה את שני הצדדים של מטבעות הזהב שלך עם מערך התצוגה הייחודי הזה. תמכו במפקד שלנו בראש. אחריות ללא תנאי לשנה ללא טרחה, ללא עלות, החזר או החלפה. מציג בגאווה את שני הצדדים של מטבעות הזהב שלך עם מערך התצוגה הייחודי הזה.5" מארז תצוגה שחור. מטבעות שלנו נפגעים ומיד עטופים באקריליקפסות אטומים אוויר שמעולם לא נוגעים בידיים אנושיות. מטבעות מצופה זהב מוטבע של 24 קילו הם 38 מ"מ x 2 מ"מ, קוטר 1. מארז תצוגה שחור צף עדכני חינם 9 "x 3.קדנציה ראשונה 45 נשיאות 4 מטבעות מטבעות - מהדורה מוגבלת באיכות הגבוהה ביותר American Eagle 24 KT מטבעות העתק מצופים זהב מכוסים בכמוסות אטומות אוויר. הם נראים, לא לבזבז. מטבעות מתומחרים מתחת ל -10 דולר כל אחד. תעודת אותנטיות הפיכה אמיתית מגיעה עם עמדות תצוגה ייעודיות לתעודות ודיוקן. צוות התמיכה הידידותי שלנו יחליף או יחזיר כל פריט שלא מתקבל במצב נענע.5" מארז תצוגה שחור. מטבעות מצופה זהב מוטבע של 24 קילו הם 38 מ"מ x 2 מ"מ, קוטר 1. קדנציה ראשונה 45 נשיאות 4 מטבעות מטבעות - מהדורה מוגבלת באיכות הגבוהה ביותר American Eagle 24 KT מטבעות העתק מצופים זהב מכוסים בכמוסות אטומות אוויר.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים