• הנחה
  • לאחרונה
רשת גן Innolites, רשת רשת אולטרה משובחת רשת 6.5'x10 'רשת מגן חממה, רשתות רשתות להגן על פירות ירקות גידולי פרחים צמחיים מכסה שורה של מחסום מסך.

רשת גן Innolites, רשת רשת אולטרה משובחת רשת 6.5'x10 'רשת מגן חממה, רשתות רשתות להגן על פירות ירקות גידולי פרחים צמחיים מכסה שורה של מחסום מסך.

 
ILS 11.99

כמות סחורה
זמין

ניתן לחתוך רשת צמחית לגדלים שונים כך שיתאימו לדרישות השונות שלך, קלות ונוחות להתקנה לאחר השימוש בו תוכלו לחכות לפירות הטריים והירקות הבשילים. ? קל לחתוך ולהתקנה : רשת רשת גינה עשויה מחומר PE איכותי וחזק מאוד ולא קל לקרוע. פירות נטועים נגנבים לרוב על ידי ציפורים; ירקות נטועים נאכלים לרוב על ידי באגים; הגידולים בשדות מפונקים גם הם על ידי סנאים; רשת החרקים שלנו לגינה יכולה לעזור לך לפתור את הבעיה הזו.5*10 רגל), הרשת היא בערך 1*1 מ"מ, עיצוב רשת המגן על החממה לאפשר אור שמש, גשם, אוויר יכול לעבור דרכו, אפילו אתה יכול להשקות את היבול שלך דרך הרשת ישירות ניתן להשתמש בכל עונות השנה.?Garden Netting : Ultra fine mesh netting can effectively give your plants a better protection and keep your plants form all kinds of destory , can also be shaded and so on. "רשת עבור צמחים המתאימים להגנה מושלמת של הצמחייה, היא יכולה גם לשפר את הייצור החקלאי, גידול כיסוי הרשת הוא הגנה על הסביבה וחקלאות מעשית טכנולוגיה חדשה להגדלת הייצור. גודל רשת טרליס : 2*3 מ '(6. חליפות לירקות ופירות : רשת גינה יכולה להעניק לירקות שפע אור, תוך שימוש בכיסויי רשת ירקות וכלוב פירות עוזרים לצמח שלך להתבסס בריאים יותר.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים