• הנחה
  • לאחרונה
כוסות שתייה בירה ליטר 16 עוז. סט כוסות זכוכית של 10, סט ממוצע של כוס גלברס. כוסות קולינס למים, מיץ וקוקטייל. כלי בר ושימוש ביתי יומיומי. מדיח כלים בטוח.

כוסות שתייה בירה ליטר 16 עוז. סט כוסות זכוכית של 10, סט ממוצע של כוס גלברס. כוסות קולינס למים, מיץ וקוקטייל. כלי בר ושימוש ביתי יומיומי. מדיח כלים בטוח.

 
ILS 1.33

כמות סחורה
זמין

מדהים הווה : לקבל זה לוקסוס סט עבור המשפחה שלך וחברים יפה חנוכת בית או חתונה הווה הפתיעו את יקיריכם בפריט כלי זכוכית ייחודי ואלגנטי המושלם למתנת בית וחג חדשה. אלגנטי ומעשי עיצוב : אלה בעיצוב ייחודי די משקפיים עם עגול עדשות על משטח פנימי הוא מאוד אטרקטיבי! הם מטילים צל יוצא דופן ומפתיע אטרקטיבי עם מדגיש ודפוסים גיאומטריים בו, מעט נעלם תוך מילוי אותו-אפקט מגניב! בשילוב עם להבהיק צורת שהופך אותם קל ונוח ביד ומהנה לשתות מ. קל משקל אבל יציב, את משקפיים הם סופר מעשי ולהרגיש נהדר ביד שלך. אתה יכול להשתמש בהם כדי לשרת מגוון רחב של קוקטיילים ומשקאות חריפים. הסט מכיל 10 כוסות קירור. הכנו את המשקפיים האלה בראשכם! משקפיים עשויים מעולה עבה זכוכית, שלה במיוחד עבה בשפה - סופר יציב ומשוקלל היטב, לא כבד מדי ולא מדי אור. לכן אנו עובדים רק עם חומרים באיכות פרימיום מספקים אמינים, המסייעים לנו לספק מוצרים מצטיינים האהובים על אנשים בכל רחבי העולם. כמה מהתכונות המדהימות של מוצר זה : כוסות שתייה פרימיום; סט של 10 כוסות קרירות יותר; עשוי מזכוכית איכותית; חזק ועמיד; פרקטי ורב-תכליתי; אחיזה קלה; בסיס כבד; ברור ושקוף עם גומות חן מבפנים הזכוכית שהופכת את הגדרת השולחן לחלום שתתאהב באופן מיידי בסט המשקפיים המפואר הזה!. בין אם אתם מעדיפים מוחיטו מרענן או וויסקי משובח, הכוסות הללו הן הפיתרון הנכון עבורכם. שירות לקוחות : אנו מבטיחים לך יהיה מרוצה לחלוטין עם הרכישה שלך.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים