• הנחה
  • לאחרונה
TAISS 20 יחידות צמיגים צמיגים ציפורניים גומי, ציפורן תיקון צמיגי רכב שחור, ציפורניים לתיקון צמיגי ואקום אופנוע, ערכת כלי תיקון צמיגים מהירה.

TAISS 20 יחידות צמיגים צמיגים ציפורניים גומי, ציפורן תיקון צמיגי רכב שחור, ציפורניים לתיקון צמיגי ואקום אופנוע, ערכת כלי תיקון צמיגים מהירה.

 
ILS 5.99

כמות סחורה
זמין

1 מ"מ), יכול למלא חורים בתוך 3-5 מ"מ חומר : עשוי מגומי איכותי, עם עמידות בפני שחיקה, עמידות בפני חום וכו ', מכוסה בשכבה של סרט ננו כדי להגביר את האיטום. לכן ניתן להשתמש בו במשך זמן רב. זה יכול להיות קשור בחוזקה עם הצמיג כדי למנוע כניסה של מים. זה יכול להיות קשור בחוזקה עם הצמיג כדי למנוע כניסה של מים. קל לשימוש : פשוט הכנס את הציפורן לפצע הצמיג, אין צורך להסיר את הצמיג, לתקן את הצמיג בכל עת ובכל מקום, מבלי לפגוע בצמיג, לאטום חזק ובאוויר. לפני תיקון הצמיגים, אנא החל לחץ אוויר מלא, כדי להתבונן בגודל ההפסקה ולקבוע את דגם מסמר הגומי, ואז הברג את מסמר הגומי לתיקון הצמיגים לחור הצמיג עם מברג.1 מ"מ), יכול למלא חורים בתוך 3-5 מ"מ. היקף היישום : מסמר הגומי לתיקון הצמיגים מתאים לרכב, משאית, אופנוע, אופניים, אופניים וחקלאות. לכן ניתן להשתמש בו במשך זמן רב.תיקון צמיגים ציפורני גומי. שם מוצר : ציפורני גומי תיקון צמיגים. ארוז בכמוסות, בטוח יותר ונמשך זמן רב יותר. תקן את הצמיג בכל עת ובכל מקום, מבלי לפגוע בצמיג, לאיטום חזק ובאוויר. זה יכול להיות קשור בחוזקה עם הצמיג כדי למנוע כניסה של מים. קל לשימוש : פשוט הכנס את הציפורן לפצע הצמיג, אין צורך להסיר את הצמיג, לתקן את הצמיג בכל עת ובכל מקום, מבלי לפגוע בצמיג, לאטום חזק ובאוויר.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים