• הנחה
  • לאחרונה
אור ציפורניים, 15W USB ג'ל מנורות ציפורניים עדינות מתכווננת מנורת ציפורניים מנורת ציפורניים ג'ל לפולש ג'ל ריפוי מהיר ריפוי ציפורניים כלים למתחילים מסמרים ג'ל סלון.

אור ציפורניים, 15W USB ג'ל מנורות ציפורניים עדינות מתכווננת מנורת ציפורניים מנורת ציפורניים ג'ל לפולש ג'ל ריפוי מהיר ריפוי ציפורניים כלים למתחילים מסמרים ג'ל סלון.

 
ILS 21.16

כמות סחורה
זמין

מנורת ציפורניים קלה : זוהי מנורה מיני אור לאומנות ציפורניים, ריפוי ג'ל לק, בו זמנית לא יהפוך את ידיך לחשוכות ולא תזיק לעור, מייבש הציפורניים יעיל ועדין זמן חיסכון באור ציפורניים : מנורת ציפורניים ג'ל זו עם 20 שבבים בהירים, מנורת ציפורניים LED תעזור לכם לייבש את כל הלק שלכם מהר יותר, לחסוך לכם יותר זמן ולהפוך את הציפורניים שלכם ליעילות יותר. כיצד להשתמש : 1. לא קל לשבור מנורת ריפוי ציפורניים של LED, מייבש ציפורניים הוא רעיון לשימוש בבית וסלון. זמן חיסכון באור ציפורניים : מנורת ציפורניים ג'ל זו עם 20 שבבים בהירים, מנורת ציפורניים LED תעזור לכם לייבש את כל הלק שלכם מהר יותר, לחסוך לכם יותר זמן ולהפוך את הציפורניים שלכם ליעילות יותר. מנורת ציפורניים LED מופצת באופן שווה פנימה, מייבש ציפורניים לפולש ג'ל יסייע לריפוי לקים של לק ג'ל. מתכוונן : מנורת ציפורניים זו עם צינור מתכוונן אוניברסלי שניתן לקפל ולהתאים לאחסון היא מנורת ציפורניים רחבה למתחילים כמו גם לטכנאי ציפורניים. חבר את כבל החשמל של USB והפעל את ההפעלה 2. לא קל לשבור מנורת ריפוי ציפורניים של LED, מייבש ציפורניים הוא רעיון לשימוש בבית וסלון. מנורת ציפורניים LED USB : מוצר זה יכול להיות מופעל באמצעות מפתח אחד, ללא צעדים מייגעים, תקע ומשחק, מופעל על ידי USB, אתה יכול להשתמש בו בכל עת ובכל מקום, כגון מחובר למחשב, תקע, כוח נייד. חסוך זמן : מנורת ציפורניים ג'ל זו עם 20 צ'יפס בהיר, זה יעזור לך לייבש את כל הלק שלך מהר יותר, לחסוך לך יותר זמן ולהפוך את הציפורניים ליעילות יותר. מנורת ציפורניים יעילה : עבודה יעילה, הגוף לא קל להתחמם, פיזור חום מהיר, לא ידיים חמות, כיסוי סיבים אופטי של 180 מעלות, ציפורן ריפוי מהיר, משפר את היעילות. מנורת ריפוי ציפורניים של LED יכולה לגרום לג'ל להיראות מבריק יותר לאחר ריפוי, שאינו שחור ליד. מנורת ציפורניים LED היא די קלה ופשוטה לשימוש למתחילים לביצוע אמנות ציפורניים, קלה לשימוש. מייבש ציפורניים לפולש ג'ל הוא הבחירה הראשונה לסלוני ציפורניים מקצועיים, המתאימים גם לשימוש ביתי. גע בלחצן המתג 3. מנורת ציפורניים קלה : זוהי מנורה מיני אור לאומנות ציפורניים, ריפוי ג'ל לק, בו זמנית לא יהפוך את ידיך לחשוכות ולא תזיק לעור, מייבש הציפורניים יעיל ועדין. יעיל : עבודה יעילה, הגוף לא קל להתפזר בחום חם, מהיר, לא ידיים חמות, כיסוי סיבים אופטי של 180 מעלות, ציפורן ריפוי מהיר, משפר את היעילות. זמן ריפוי : לק בערך 30 שניות, ג'ל בערך 60 שניות מפרט : סוג פריט : חומר אור ציפורניים : מספר ABS שבבי מנורה : 20 יחידות דירוג כוח : 15 W רשימת חבילות : 1 x אור ציפורניים 1 x כבל USB. מייבש ציפורניים קל לשימוש, יכול לרפא במהירות את כל סוגי לק הג'ל.


מאפייני הסחורה

Item Type:
Nail light
Material:
ABS
Number of Lamp Chips:
20pcs
Rated Power:
15w
Package List:
1 x Nail Art Light:
1 x USB Cable:

קונים כמו שהם אוהבים