• הנחה
  • לאחרונה
Teemerryca ורוד ערכת מתנע גורים ורוד לכלבים קטנים כללה קערות האכלה/צווארון קשת/רצועה/שמיכה // צעצועים חריקים/כפפת טיפוח 12 יחידות גור נקבה אביזרים יומיים ציוד חיוני סט.

Teemerryca ורוד ערכת מתנע גורים ורוד לכלבים קטנים כללה קערות האכלה/צווארון קשת/רצועה/שמיכה // צעצועים חריקים/כפפת טיפוח 12 יחידות גור נקבה אביזרים יומיים ציוד חיוני סט.

 
ILS 37.90

כמות סחורה
זמין

שפע חזק לכלב פעיל השמיכה רכה מאוד והכלב שלך יאהב את כדור החריקה ואת צעצוע הקטיפה המקסים כל כך. אם הכלב החדש שלך אוהב לרדוף אחרי הקערה שלו סביב הרצפה. לקערות הנירוסטה יש את טבעת הגומי סביב התחתית. אם הכלב החדש שלך אוהב לרדוף אחרי הקערה שלו סביב הרצפה. מוצרים אחרים כמו רצועה/קערת נסיעות/שמיכה/כפפה/קוצץ ציפורניים/תיק קקי, פריטים אלה יכולים להשתמש במשך זמן רב. אל תרחץ את הכלב החדש בעוד שבוע. מוצרים אחרים כמו רצועה/קערת נסיעות/שמיכה/כפפה/קוצץ ציפורניים/תיק קקי, פריטים אלה יכולים להשתמש במשך זמן רב. 【אתה מוכן לגור עכשיו】 הערכה הזו היא חובה לכל אחד שמקבל גור או כלב קטן. אתה רק צריך להזמין צווארון וקערה בגודל גדול יותר. כל היסודות לתוספת פרוותית חדשה לביתך. זה מושלם להלבשת הכלבים שלך לחג המולד, לשנה החדשה, חג ההודיה וכו '. מתכוונן צווארון מ- 11. הצעצועים נהדרים לשמור עליו תפוס ומאושר. 【קופסת צרכים מושלמת】 תקבלו : שמיכה אחת; 1 צווארון כלבי קשת מתכוונן; 1 רצועה מרופדת 5ft מרופדת; 2 קערות נירוסטה; 2 קערות נסיעות מתקפלות; 1 גליל שקיות פסולת עם מתקן; 1 כפפת טיפוח מסיר שיער; 1 קוצץ ציפורניים, 2 צעצועים- כדור חריק וצעצוע קטיפה מקסים. זהו סט נהדר לפעם הראשונה לקבל את פני כלב למשפחתנו. די קל משקל, אך עם זאת יציב. 【בחר את החומר האיכותי המעולה עבור חיית המחמד שלך】 חבל כלב ניילון 5ft. עבור גורים, אנא אכלו יותר ארוחות ביום אבל פחות אוכל בכל אחד מהם. לקערות הנירוסטה יש את טבעת הגומי סביב התחתית. אם הכלב שלך יגדל. מתכוונן צווארון מ- 11. נחמד מספיק לאירועים מיוחדים. כל היסודות לתוספת פרוותית חדשה לביתך. אל תתנו לכלב לטפס במדרגות לעיתים קרובות, וזה רע לעמוד השדרה שלו. אם יש לך כלב והוא מלא אנרגיה! המתח בידיים שלך יכול להיות ממש כואב. 【מתנת יום הולדת/חג המולד נפלאה】 מושלמת לנתינה לחברים שלך כקדמה לגור מפתיע! זה סט התחלה טוב לגורים ובעלי גורים חדש! ערכות ורודות מתוקות וערכות כחולות קרירות לכלבים. 【אתה מוכן לגור עכשיו】 הערכה הזו היא חובה לכל אחד שמקבל גור או כלב קטן. חוסך את הזמן והכסף שלך מהסתכלות סביב וקניית הכל בנפרד. 【קופסת צרכים מושלמת】 תקבלו : שמיכה אחת; 1 צווארון כלבי קשת מתכוונן; 1 רצועה מרופדת 5ft מרופדת; 2 קערות נירוסטה; 2 קערות נסיעות מתקפלות; 1 גליל שקיות פסולת עם מתקן; 1 כפפת טיפוח מסיר שיער; 1 קוצץ ציפורניים, 2 צעצועים- כדור חריק וצעצוע קטיפה מקסים. זהו סט נהדר לפעם הראשונה לקבל את פני כלב למשפחתנו.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים