• הנחה
  • לאחרונה
דיגיטלי סטופר טיימר עם חזרה אור להפסיק לצפות 0.001 שני עיתוי|100 חיק זיכרון,גדול להפיג שעון מעורר עבור מאמן ספורט שחייה ריצה מרתון תחרות)

דיגיטלי סטופר טיימר עם חזרה אור להפסיק לצפות 0.001 שני עיתוי|100 חיק זיכרון,גדול להפיג שעון מעורר עבור מאמן ספורט שחייה ריצה מרתון תחרות)

 
ILS 1.00

כמות סחורה
זמין

זה מקצועי דיגיטלי שקט להפסיק לצפות עם תאורה אחורית יש 2 קבוצות כפול פיצול 100 הקפות זיכרון 1/1000 שני דיוק,מציג את המהיר ביותר(נ מטרונום תדר טווח : 10 ~ 320 פעמים / דקות . מאפיינים : דיוק של 1/1000 שניות 100 על 2 תכונת זיכרון פונקצית ספירה לאחור שעון עם תאריך לוח שנה פונקציית שעון מעורר פונקציית מטרונום טיימר /פונקציה שקטה של פייסר חבילת תצוגה גדולה בת שלוש שורות כוללת 1 שעון עצר עם תאורה אחורית 1 על חבילת קופסאות מתנה מעודנת 1 על מדריך למשתמש 1 על שרוך שחור שמנו את הסוללה 2032 במקום בזמן הייצור.*תכליתי עמיד במים; סוג ספורט, רב ספורט אתלטיקה להפסיק לצפות .המשקל קל יותר מאלה ממתכת, הכפתור מגיב יותר. אריזת מתנה אריזה ואת מתנה מושלמת עבור המאמן, שופט וספורט אנשים. אם המסך מהבהב או עמעום, בבקשה להחליף את הסוללה בזמן.) לקחת פיצולים במהלך זוכר מצב, הספירה לאחור המרבית ארוך עד 9 : 59 : 59. בהשוואה מתכת חומר, את משקל הוא קל יותר, את כפתור הוא יותר מגיב, את דיוק הוא גבוה יותר ואת יד מרגיש יותר נוח.טיימר למירוצי מסלול / קרוס רוזן. תצוגת לוח שנה (12/24 שעה מערכת יכול להיות שנבחר).אוטומטי מסך, אינטליגנטי כוח חיסכון פונקציה, לחץ על מקש כלשהו כדי להציג שוב.*טיימר פונקצית זמן / לוח שנה /מעורר / קוצב לב,שני סטים של שעונים מעוררים יכול להיות סט, לשעה פעמון פונקציה.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים