• הנחה
  • לאחרונה
כושר גשש עם מוסיקה בקרת שיחה נכנסת, אייפ67 עמיד למים פעילות גשש,מידע תזכורת סטופר קלוריות דלפק מד צעדים שעון עבור גברים נשים

כושר גשש עם מוסיקה בקרת שיחה נכנסת, אייפ67 עמיד למים פעילות גשש,מידע תזכורת סטופר קלוריות דלפק מד צעדים שעון עבור גברים נשים

 
ILS 36.30

כמות סחורה
זמין

בריאות מעקב שעון : שלנו כושר מעקב שעון יכול לספק לך עם אמת זמן ניטור כדי לעזור לך להבין טוב יותר שלך פיזי מצב ולהתאים שלך אורח חיים באופן סביררשימת אריזה : שעון*1 מטען*1ידני*1שים לב : בשל ההשפעה של אור, הצבע של התמונה עשוי להיות שונה מהמוצר עצמו, אנא עיין במוצר בפועל.מפרט : צבע : שחוראנשים ישימים : עסקים, ציבורי, אופנה, מבוגריםתואם מערכת : תואם באופן מלאגודל מסך : 1.08-אינץ מלא מעגל תצוגת שב 'סממשק : יו אס בי 2.0 קיבולת סוללה : 150מהרזולוציה : 240*240גודל מוצר : 39. רב-ספורט מצב : יש מרובה מובנה ספורט מצבים, אתה יכול ישירות ללבוש את שעון לממש, והשעון יכול להקליט כל שלך ספורט נתונים. שעון חכם אולטרה קל זה הוא בחירה מצוינת עבורך לא להתעייף גם לאחר יום עבודה ולימודים.7 מממצב פעולה : מגע + כפתורחומר רצועת יד : חגורהסוג תקשורת : אין כרטיס הוכנס שיטת טעינה : כבל טעינהעמיד למים כיתה : אייפ67 incoming, תזכורת הודעה, תזכורת, בישיבה תזכורת, מסיבי חיוג לדחוף, שעון מעורר, שעון עצר, מוסיקה, תמונה, רב-ספורט מצב, מד צעדים, קלוריות, מרחק, וכו'.מסיבי חיוג לדחוף : המגמה הוא עד אתה, להעשיר את מחייג כדי לענות על מגוון אסתטיקה; תמיכה מסיבי מחייג, להתאים כמו שאתה אוהב, ולהראות משלך אישיות מגמות. תזכורת מיידית : לאחר השימוש בשעון, מעולם לא התלוננו על ידי החברים שלי שוב, "אני עונה להודעה שלו היא גלגול נשמות".


מאפייני הסחורה

Color:
black
Applicable people:
business, public, fashion, adults
Compatible system:
fully compatible
Screen size:
1.08-inch full-circle IPS display
Interface:
USB 2.0
Battery capacity:
150MAH
Resolution:
240*240
Product size:
39.5X9.7mm
Operation mode:
touch + button
Wristband Material:
Belt
Communication type:
no card inserted
Charging method:
Magnetic charging cable
Waterproof grade:
IP67 waterproof
Screen type:
TFT screen
Functions:
incoming call answering, message reminder, WeChat reminder, QQ reminder, sedentary reminder, massive dial push, alarm clock, stopwatch, music, photo, multi-sport mode, pedometer, calories, distance, etc.
Packing list:
Watch*1:
Charger*1:
Manual*1:
Notice:
Due to the influence of light, the color of the picture may be different from the actual product, please refer to the actual product :

קונים כמו שהם אוהבים