• הנחה
  • לאחרונה
סרט מופעל במים עמיד במיוחד לאריזה מאובטחת 5 יחידות. סרט מסטיק קראפט חום בגודל 2.75 אינץ', 450 רגל מספק דבק כבד לאריזה ומשלוח. פיברגלס מחוזק עבור קשר חזק במיוחד.

סרט מופעל במים עמיד במיוחד לאריזה מאובטחת 5 יחידות. סרט מסטיק קראפט חום בגודל 2.75 אינץ', 450 רגל מספק דבק כבד לאריזה ומשלוח. פיברגלס מחוזק עבור קשר חזק במיוחד.

 
ILS 84.49

כמות סחורה
זמין

בעוד שדבקים אחרים פשוט נדבקים למשטח הקופסה, הדבק הרטוב של סרט החניכיים מאפשר קשר עמוק בשכבותבנוי לעמוד בלחץ, כך שאתה לא צריך. זה רטוב קלטת יכול לסבול מחוספס חינם וטיפול אבל הוא קל פתוח ללא חיתוך כלים. אם בשלב כלשהו אתה לא 100% שמח, פשוט לשלוח לנו מייל, ואנחנו מבטיחים לעשות את זה נכון!. הקלטת הדביקה שלנו ארוגה בחוטי פיברגלס מסורגים כדי לאבטח את אחיזתה בקרטון.פיברגלס מחוזק לאחיזה כבדה. אנו מציעים אחריות לשביעות רצון לכל החיים על כל הקלטות המופעלות במים שלנו. סרט רטוב קל ליישום ביד או עם מתקן וואט. בגלל הקשר העמוק בשכבות שלו, סרט מים נקרע מהקופסה שלו כאשר הוא מוסר, ומזהיר אותך בבירור כאשר חבילה אינה מאובטחת. דבק רטוב = יישום קל.חיים 100% כסף בחזרה שביעות רצון להבטיח! אם אתה לא מרוצה לחלוטין עם ההזמנה שלך, פשוט להגיע אלינו באמצעות שירות הודעות ואנו נגיב בתוך 24 שעות כדי לעשות את זה נכון גם בסופי השבוע.טכנולוגיה ברורה לחבל מגנה על החבילות שלך. הקלטת הדביקה המופעלת במים שלנו מחברת שכבות עמוקות לכל משטחים בתוליים או ממוחזרים. התאם לפני שהדבק מתייבש להתאמה מושלמת בכל פעם. זה מגן להחזיק הוא מזג אוויר הוכחה ויכול לסבול טמפרטורות קיצוניות ולכלוך. כל שעליך לעשות הוא להפעיל לחץ כדי לאבטח את החותם. עם קלטת מים לאספקת פיקסולוגיה, תקבל קשר חזק ומחוזק פיברגלס בטוח שיעמוד בכל מסע משלוח. לאבטח קשר קבוע מהיר עם מים-הופעל קלטת! בין אם אתה עובר לבית חדש, שולח מתנות לחג המולד או שולח ללקוחות שלך את המוצרים שהם צריכים, אתה רוצה שהחבילה שלך תגיע לשם בבטחה. לחבל הוכחה, לחבל ניכר הגנה. חזק פי 3 מקלטת פלסטיק!דבק רטוב פירושו יישום מהיר, קל ומושלם.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים