• הנחה
  • לאחרונה
מכשירי יאכטה שער מנועי סירות ydeg-04 עבור וולוו פנטה, BRP ROTAX ו- J1939 מנועים ל- NMEA 2000 רשתות אלקטרוניקה ימיות מחבר מיקרו זכר)

מכשירי יאכטה שער מנועי סירות ydeg-04 עבור וולוו פנטה, BRP ROTAX ו- J1939 מנועים ל- NMEA 2000 רשתות אלקטרוניקה ימיות מחבר מיקרו זכר)

 
ILS 3.00

כמות סחורה
זמין

מנועי וולוו תואמים : - עם כל גרסאות EVC -B, EVC -C, EVC-D, EVC-E (רוב המנועים המודרניים המיוצרים מאז 2006); - סדרות D1 ו- D2 עם MDI (ממשק דיזל מכני), למשל D2-40 F; - EDC III ו- EDC IV מנועי דיזל (EMS 2 ברוב הספינות עם מנועי וולוו פנטה, כל מה שאתה צריך זה לחבר את המכשיר לשקע ריק של עמוד השדרה של NMEA 2000 ולחבר את כבל המנוע לרכזת רב-קישור או באמצעות מחבר Y המובנה בכבל המנוע של Gateway, לחבר אותו בסדרה עם כל אחד מהטכומטרים של EVC.התקנה בעלות נמוכה, אין כבלים נוספים הנדרשים ברוב המקרים; תצורה קלה עם קובץ טקסט פשוט בכרטיס micro SD;. שער עבור וולוו פנטה, BRP ROTAX ו- J1939 מנועי לרשתות אלקטרוניקה ימיות של NMEA 2000. עבור מנועים מסוימים (אנא עיין בסעיף IV של מדריך לפרטים) נדרש כבל מתאם, ואנו מציעים כבלי מתאם שונים במחיר סביר (זמין בקטע האביזרים בדף ההזמנה). מכשיר ראשון בשוק עם תמיכה במנועי Volvo Penta EVC-A ו- EVC-MC (פרוטוקול הר הגעש); מכשיר ראשון בשוק עם תמיכה במנועי ROTAX BRP (BRP CAN Protocol);.2); -עם EVC-A MC (ראה סרטון הלקוח עם D3-160 A-A) ו- EVC-A EC (המכונה גם EVCMC ו- EVCEC); - מנועי EFI עם MEFI4 B ECU ואילך (בנזין, 2004-2005), עם או בלי מערכת EVC המותקנת; - כל מנועי EGC (בנזין, 2005 ואילך), עם או בלי מערכת EVC המותקנת. זה יספק לך סיבובים של מנוע, שעות מנוע, טמפרטורת נוזל קירור, מתח סוללה, אזהרה ואזעקות, קצב דלק ונתונים אחרים על גבי מסך פלוטר התרשים שלך. התקנה בעלות נמוכה, אין כבלים נוספים הנדרשים ברוב המקרים; תצורה קלה עם קובץ טקסט פשוט בכרטיס micro SD;. במקרה של שני מנועים או יותר, שער אחד מספיק אם הם מצטרפים לרשת יחידה.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים