• הנחה
  • לאחרונה
Siylieiu 4 אור תעשייתי חצי סומק סומק תאורת תקרה, גופי תאורה של תקרת מתכת כפרית, נברשת בית חווה שחור לחדר אוכל במטבח סלון כביסה כניסה מסדרון מסדרון.

Siylieiu 4 אור תעשייתי חצי סומק סומק תאורת תקרה, גופי תאורה של תקרת מתכת כפרית, נברשת בית חווה שחור לחדר אוכל במטבח סלון כביסה כניסה מסדרון מסדרון.

 
ILS 46.70

כמות סחורה
זמין

91 "(L x w x h) כל אביזרי ההרכבה כלולים, אפילו אדם אחד עוקב אחר מדריך ההתקנה שלנו להרכבה מהירה וקלה. תואם לכל נורות הבסיס E26 למעט נורות חכמות. (מתג לעומק ונורה E26 לא כלולים). כולל את כל חומרת ההרכבה. סגנונות שונים של נורות וטמפרטורות צבעוניות יוצרים אטמוספרות שונות. הקפד לנתק את אספקת החשמל לפני ההתקנה. אנא אל תהסס לפנות אלינו דרך תיבת ההודעות או שלח לנו דוא"ל ללא היסוס ואנחנו נספק לך את השירות הנכון תוך 24 שעות. גופי התאורה אינם תכנון פלאגין. זה לוקח רק כמה דקות. 【רכישה בטוחה ונטולת סיכון】 כל המנורות ניתנות לשירות לשנה לכל בעיות איכות. 【גודל מושלם וקל להתקנה】 נורות התקרה בכפר יש את הגודל האידיאלי לתלות בחללים שונים (16. דורש 4 x E26 נורת בסיס (מקסימום 60 W). 【מגוון רחב של יישומים】 נברשת חווה סומק חווה סומק משלבים סגנון מסורתי עם סטיילינג מודרני פשוט ליצירת האווירה הנפלאה בה אתם חושקים, המתאימים לכל מקום, כמו מסדרונות, כניסות, דלתות, חדרי שינה, מטבחים, חדרי אוכל, חדרי מגורים, מרסס, בתי חווה, מסדרונות. 【ארבעה עיצוב ראש מנורה】 העיצוב הייחודי של 4 ראש אור של מנורות חוות רטרו מביא לכם חוויה חזותית חדשה ואפקטים מדהימים תאורה. שלב בציר וינטג 'מקסים עם קסם תעשייתי מודרני כדי להוסיף קישוט יפה לתקרה שלך.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים