• הנחה
  • לאחרונה
ברדס ארובה עם אוורור מכסה מסתובב, מאוורר טורבינה, מכסה ברדס ארובה מסתובב ספינר נגד ירידה ארובה ספינר ברדס לבתי מפעל 22.10.25

ברדס ארובה עם אוורור מכסה מסתובב, מאוורר טורבינה, מכסה ברדס ארובה מסתובב ספינר נגד ירידה ארובה ספינר ברדס לבתי מפעל 22.10.25

 
ILS 111.76

כמות סחורה
זמין

כדור הרוטור מסתובב עם הרוח הקטנה ביותר, לא רק יכול לעמוד על הגג שלך, אלא גם בעל ביצועים מצוינים אם יש בעיה כשאין רוח (אח/תנור מעשן), הבעיה היא לא הרוח השוקעת.החלק העליון של האח יכול לעמוד בשינויים במזג האוויר ולהבטיח אוורור יציב של האח ברוחות שליליות. בחר את הגודל בהתאם לקוטר החיצוני של הצינור. זרם האוויר השוקע מייצר רק רוח. למנוע פליטה גז מזורם לאחור, לקדם שאיפה, לשפר בעירה, ולהגן על ארובות מהשפעות חיצוניות כגון גשם ושלג. הוא מתאים ארובות סטנדרטי עם מבנה נירוסטה חסון ותומך התאמה אישית.אזהרה : אם הארובה שלך ממוקמת יותר מ 1 מטר מתחת לשיא הגג, כל השמשה הקדמית נגד הכיור עלול להיכשל.ייתכן שיש שגיאות מדידה ידנית של גודל, אנא עיין במוצר בפועל קיבל, בבקשה להבין. גודל : הקוטר התחתון הוא מתאים ביותר סטנדרטי ארובות., ובכך למנוע את ההשפעות השליליות של ארובות. משמש למערבולת של תעלות אוורור, ארובות וגז פליטה,הכובע נועד להסתובב עם פעולת הרוח, כך שככל שהרוח נושבת יותר, כך הלהבים מסתובבים יותר, וכניסת האוויר חזקה יותר מבפנים החוצה.תופעה שוקעת אופיינית : ברגע שהרוח נושבת, האח או הכיריים יפלטו עשן. מפרט : שם מוצר : אח כיסויחומר : נירוסטה מגולווןעמיד למים, שלג, עמיד לרוחהערה : זה הוא נגד כיור חרטום. זה יכול למנוע מרוח חזקה לפלוש לצינורות, ארובות, תנורים וכו'.


מאפייני הסחורה

Product name:
Fireplace cover
Material:
stainless steel galvanized
Rainproof, snowproof, windproof:
Note:
This is an anti-sink fairing. The sinking air current produces only wind. If there is a problem when there is no wind (smoking fireplace/stove), the problem is not the sinking wind.
Warning:
If your chimney is located more than 1 meter below the roof apex, any anti-sink windshield may fail.:
Typical sinking phenomenon:
As soon as the wind blows, the fireplace or stove will emit smoke.
There may be errors in the manual measurement of the size, please refer to the actual product received, please understand. :

קונים כמו שהם אוהבים