• הנחה
  • לאחרונה
ארובה מאוורר, אח פליטה מאוורר, פליטה מאוורר, ארובה טיוטה משרן, ארובה פליטה מאוורר, עבור אח / עץ/יומן צורב גג,

ארובה מאוורר, אח פליטה מאוורר, פליטה מאוורר, ארובה טיוטה משרן, ארובה פליטה מאוורר, עבור אח / עץ/יומן צורב גג,

 
ILS 2.67

כמות סחורה
זמין

5 חוט נחושת מרובע2 *טמפרטורת היציאה של מאוורר הארובה לא תעלה על 60 מעלות. *קל להתקנה, מאוד שקט, במהלך התקנה או ההסרה, נתק את אספקת חשמל כדי למנוע התחשמלות. מאוורר הטיוטה המושרה על ידי הארובה מייצר יניקה וגורם לפריקה מהירה של עשן כדי למנוע מהעשן לא להיות מסוגל לצאת מהארובה בצורה חלקה בגלל הארובה הלקויה.4 קגמתח : 190-240 וולטצבע : צבע תמונההערה : 1. ארובה ביתית מאמצת מאוורר טיוטה מושרה, וטמפרטורת היציאה לא תעלה על 60 מעלות. טמפרטורת הארובה אינה יכולה לשרוף את שכבת הבידוד של כבל החשמל. מפלט העשן חייב להיות במרחק של יותר מ-6 מטרים ממקור האש, אחרת מאוורר הטיוטה המושרה יישרף. אחרת, מאוורר הטיוטה המושרה ייפגע. בעת התקנה או הסרה, אנא כבה את מתג ההפעלה כדי למנוע התחשמלות. מתאים עבור רוב הסוגים של ארובות, ואינו דורש טכנאים מקצועיים להתקנה. מפרט : משקל מוצר : 2. התקן את כבל החשמל לפחות 0.חבילה כללה : 1 * מושרה טיוטת מאוורר. אחרת, מאוורר הטיוטה המושרה יישרף. מפנה העשן מונח על הארובה. לא רק שהעשן ישוחרר במהירות, אלא שיש לו גם ביצועים מצוינים.,הערה : מתח ההפעלה של המוצר הוא 190-230 וולט, ומאוורר הטיוטה המושרה בארובה משמש על ידי השארת שני קצוות חוטים לחיבור למקור החשמל. *זה הוא מאוד מתאים ארובה אביזרים.


מאפייני הסחורה

Product weight:
2.4Kg
Voltage:
190-240V
Color:
picture color
Note:
1. Domestic chimney adopts induced draft fan, and the outlet temperature should not exceed 60 degrees. Otherwise, the induced draft fan will be damaged. Install the power cord at least 0.5 square copper wire:
2. When installing or removing, please turn off the power switch to avoid electric shock.:
3. The smoke evacuator is placed on the chimney. The smoke exhauster must be more than 6 meters away from the fire source, otherwise the induced draft fan will be burned. The temperature of the chimney cannot burn the insulation layer of the power cord.:
Package Included:
1 *Induced draft fan :

קונים כמו שהם אוהבים