• הנחה
  • לאחרונה
4 יחידות שיער טופר קליפ, לא להחליק מט שיער קליפים, שיער סטיילינג אבזרים, 4.3 אינץ גדול פרפר קליפ עבור דק בסדר עבה שיער נשים ובנות.

4 יחידות שיער טופר קליפ, לא להחליק מט שיער קליפים, שיער סטיילינג אבזרים, 4.3 אינץ גדול פרפר קליפ עבור דק בסדר עבה שיער נשים ובנות.

 
ILS 0.67

כמות סחורה
זמין

את חזק אביב עושה את מהדק קל לפתוח ולסגור, ולא הצמד באופן בלתי צפוי אופנתי שיער טופר סט : את גדול שיער קליפים מגיע עם 4 צבעים שונים אשר הם צהוב, כתום, כחלחל אפור וכחול כהה כדי להתאים סוגים שונים של תכשיטי או תלבושות. נרחב אירוע : שלנו גדול פרפר שיער קליפים יכול להתאים סוגים שונים של אירועים, זה יכול לשמש כדי לתקן שלך שיער כך אתה יכול לשטוף שלך פנים,לשים על איפור,לבשל או לשמור על השיער שלך ממים כאשר באמבטיה.להוציא את שיער קליפ, ואתה יכול במהירות להשלים מבט ב 30 שניות.מתאים לנשים עם עבה / רגיל / דק שיער, זה יכול לענות על שלך שונים סטיילינג דרישות.להביא לך יותר קסם. את חזק להחזיק שיער לסת קליפים נועדו עם מוצק צבע וסגנון קלאסי,לא רק מייפה שלך שיער,אבל גם משיג חינני ומתוק טמפרמנט, לגרום לך להיראות יותר מקסים ואלגנטי בחיי היומיום. רעיונות מתנה גדולים : החלקה פלסטיק שיער טופר קליפים הם גם מתאים במתנה לנשים ובנות בכל הגילים.להביא לך חוויה טובה יותר.מספיק לשימוש היומיומי שלך ויהיה נהדר לחלוק עם החברים ובני המשפחה שלך כמתנה מיוחדת.מתאים לנשים עם שיער עבה / רגיל / דק. אלגנטי עיצוב : את חזק להחזיק שיער לסת קליפים נועדו עם מוצק צבע וסגנון קלאסי,לא רק מייפה שלך שיער,אבל גם משיג חינני ומתוק טמפרמנט,לגרום לך להיראות יותר מקסים ואלגנטי בחיי היומיום.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים