• הנחה
  • לאחרונה
עטיפת מגבת שיער מ-בסטל 2 חבילות, מגבת ייבוש שיער עם כפתורים, עטיפת מגבת שיער מיקרופייבר לשיער מתולתל

עטיפת מגבת שיער מ-בסטל 2 חבילות, מגבת ייבוש שיער עם כפתורים, עטיפת מגבת שיער מיקרופייבר לשיער מתולתל

 
ILS 1.00

כמות סחורה
זמין

פרימיום איכות וסופג חומר : זה שיער מגבת הוא עשוי באיכות גבוהה מיקרופייבר בד חומר ,מאוד רך וסופר סופג , מהיר יבש שלך שיער ,מכונת רחיץ מפרט : חומר : מיקרופייבר בד גדלים : 25*65 סנטימטר קהל יעד : יוניסקס ילדים או מבוגרים משקל : 160 גרם עיצוב : כפתור מאובטח מ רגיל מגבת לשטוף שיטה : מכונת רחיץ חבילה כולל : 2 חבילה מיקרופייבר שיער ייבוש מגבת באיכות גבוהה,סופר סופג מיקרופייבר חומר,להגן על השיער שלך מפני נזק, מאוד רך, סופג חומר כדי לחתוך חצי של זמן לייבוש שלך שיער ,לחסוך הזמן שלך ולהגן על השיער שלך מהמכה ייבוש נזק.לקצר את זמן לייבוש שיער : מייבש שלך שיער מהר יותר ולחסוך הזמן שלך,ייבוש זה באופן טבעי, להגן על השיער שלך חשמלי שיער מייבש נזק.8 אינץ' שמוצג בתמונה זה מתאים לרוב הראש הגדול ,אתה יכול להעריך את השיער שלך לפני הקנייה . כפתור מיועד בקלות ובנוחות תיקון המגבת על הראש שלך. לא צריך לדאוג זה ליפול כאשר אתה על מקלחת .אתה יכול לעשות הרבה דברים עם עטיפת מגבת השיער ,כמו איפור ,אמבטיה ,להכין מסכה.גדלים : 25 * 65 סנטימטר, גדול מספיק עבור רוב גדול ראש , אתה יכול גם להעריך את גודל אם את שיער מגבת הוא להתאים לגודל שלך או לא לפני הקנייה. נוח ועמיד : עם עניבת חישוק לאבטחת שיער טורבן, זה מיקרופייבר שיער מגבת הוא מאוד נוח לך איפור, אמבטיה ,פנים ,למנוע את שיער להחליק למטה ,עם אננס משובץ עיצוב ,זה יותר חמוד ויפה לייבוש שלך שיער.


מאפייני הסחורה

Material:
microfiber fabric
Sizes:
25*65 cm
Target Audience :
unisex children or adult
Weight:
160g
Design:
secure button than regular towel
Wash method:
machine-washable
Package include:
2 pack microfiber hair drying towel
High quality,Super absorbent microfibre material,protect your hair from damage, extremely Soft, Absorbent material to cut half of time to dry your hair ,save your time and protect your hair from the blow drying damage. :
Suitable size for most head sizes:
25.5 inch x 9.8 inch shown on the picture It's suitable for most big head ,you can estimate your hair before buying .
A button is designed for easily and conveniently fixing the towel on your head. Not need to worry it to fall down when you are on shower .You can do a lot of things with the hair towel wrap ,like make up ,bath ,make a mask :

קונים כמו שהם אוהבים