• הנחה
  • לאחרונה
תחתיות מכוניות של Lakke סופגות תחתיות קרמיקה עבור מחזיק כוס-מרבל 4 חבילות אביזרי רכב מסוגננים כדי לשמור על המכונית שלך נקייה ויבשה. עם אצבע אצבע להסרה קלה.

תחתיות מכוניות של Lakke סופגות תחתיות קרמיקה עבור מחזיק כוס-מרבל 4 חבילות אביזרי רכב מסוגננים כדי לשמור על המכונית שלך נקייה ויבשה. עם אצבע אצבע להסרה קלה.

 
ILS 5.20

כמות סחורה
זמין

אביזרי רכב נהדרים לנשים וגברים יצירות אמנות יצירתיות של צוותי העיצוב שלנו עוזרים להפוך את שלך. ★ אם אתה אוהב שתייה קרה בזמן נהיגת החוף שלנו יספוג כל נוזל וישמור על המכונית שלך נקייה ויבשה. ★ החופי שלנו מיוצרים מחומר סופג קרמי וטכניקת ההדפסה המיוחדת שלנו לצבעים יפים של העיצובים המותאמים אישית שלנו.56 אינץ 'מתאים לרוב המכוניות, המשאיות ורכבי השטח עם עיצוב נוח של חריץ להסרה קלה. אין גיבוי פקק כך שהרכבת יכולה לספוג יותר נוזלים. ? חופי מכוניות בגודל אוניברסלי - קוטר 2. ? רעיון מתנה נהדר לאנשים ב- Go- אין יותר שלוליות מהקפה הקר או המשקאות הקרים שלך, תחתיות מכוניות האבן הסופגות שלנו יעזרו לשמור על המכונית שלך נקייה ויבשה. אין גיבוי פקק כך שהרכבת יכולה לספוג יותר נוזלים. יצירות אמנות יצירתיות של צוותי העיצוב שלנו עוזרים להפוך את שלך. ? רעיון מתנה נהדר לאנשים ב- Go- אין יותר שלוליות מהקפה הקר או המשקאות הקרים שלך, תחתיות מכוניות האבן הסופגות שלנו יעזרו לשמור על המכונית שלך נקייה ויבשה. ? חבילה של 4 תחתיות מכוניות קרמיקה סופגות - העשויות מקרמיקה סופגת לספיגת נוזלים בקלות כדי לעזור לשמור על ניקיון המכונית. אביזרי רכב נהדרים לנשים וגברים. אנא מודד את קופלך לפני הרכישה. Lakke סופג קרמיקה רכבים, 4 חבילה. ? קנה בביטחון : אם אתה לא אוהב את המוצר שלנו אנו מציעים 100% כסף בחזרה מבטיחים שום שאלות שאינן נשאלות. ? עיצוב מכוניות מסוגנן -5 עיצובים שונים לבחירה כדי לעזור לך להתאים אישית את צרכי המכונית שלך עם סגנון שהוא כל מה שאתה. דרך נהדרת להוסיף את המגע האישי שלך לאופנה לרכב שלך.56 אינץ 'מתאים לרוב המכוניות, המשאיות ורכבי השטח עם עיצוב נוח של חריץ להסרה קלה.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים