• הנחה
  • לאחרונה
Miytsya Pack-4 דלת אוטומטית צד קצה שומר הגנה אוניברסלי, מדבקת עצמית נגד התנגשות נגד התנגשות מדבקה לקצץ לרכב רצועות מגן על קצה המכונית.

Miytsya Pack-4 דלת אוטומטית צד קצה שומר הגנה אוניברסלי, מדבקת עצמית נגד התנגשות נגד התנגשות מדבקה לקצץ לרכב רצועות מגן על קצה המכונית.

 
ILS 5.99

כמות סחורה
זמין

★ קל להתאמה : אין צורך בכלים ★ פונקציה : שומר ההגנה על קצה הדלת הזה יגן על קצה דלת המכונית מפני שקעים קטנים או צבע מתקלף, ימנע שריטות ובליטות על הדלתות ויגן על הדלת מפני בליטות קטנות בעת עצירה או חניה. פשוט חבר את הרצועה הזו לדלת המכונית. ★ תאימות : שומרי קצה דלת המכונית מתאימים לרוב המכוניות, שיכולות להתאים היטב למכונית שלך ולשפר מאוד את המראה שלך. ★ קל להתאמה : אין צורך בכלים.★ החבילה כוללת : 4 חתיכות של שומרי קצה דלת מכונית. ★ איכות גבוהה : שומר ההגנה על קצה הצד של הדלת עשוי משקף מכוניות סיליקון באיכות גבוהה הוא מוצק וקשה, לא קל לשבור. ★ החבילה כוללת : 4 חתיכות של שומרי קצה דלת מכונית. ★ פונקציה : שומר ההגנה על קצה הדלת הזה יגן על קצה דלת המכונית מפני שקעים קטנים או צבע מתקלף, ימנע שריטות ובליטות על הדלתות ויגן על הדלת מפני בליטות קטנות בעת עצירה או חניה. ★ תאימות : שומרי קצה דלת המכונית מתאימים לרוב המכוניות, שיכולות להתאים היטב למכונית שלך ולשפר מאוד את המראה שלך. Miytsya Pack-4 Auto Door Side Side Shide Sedution Guard Superity, אוניברסלי, מדבקה עצמית נגד התנגשות מגן מגן על רצועות מגן על קצה המכונית של רכב (שקוף). יכול להיות מותקן על דלתות קדמיות, דלתות אחוריות, דלת האץ 'האחורית, קצה המונט.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים